חוקרים וכותבים של טקסטים מחקריים ואקדמיים

כתיבה של טקסט אקדמי (סמינר, תזה, דוקטורט, מאמר, דו"ח מחקר) כוללת שני רבדים: התוכן עצמו – שתלוי בדיסציפלינה שלכם ובנושא המחקר שבחרתם, ובזה אתם נעזרים במנחה או מומחים בעצמכם; וארגונו של החומר כטקסט נעים לקריאה, שאת זה לומדים פחות. התחומים הללו קשורים, אבל לא חופפים: טקסט יכול להיות כתוב מצוין אבל להציג מידע שגוי ומסקנות שמבוססות על הנחות מוטעות; וטקסט יכול להתבסס על חומרים מצוינים, אבל להיות מבולבל ולכן חסר היגיון או מנוסח בסרבול רב ולכן קשה לקריאה.

אם אתם מרגישים שהקושי שלכם בהיבטים הקשורים בכתיבה עצמה: בארגון הטקסט, בחלוקה לפרקים, בניסוח משפטים ברורים – אתם מוזמנים להיעזר במגוון השירותים של כתיבה בהירה. 

מטרתן של הסדנאות לייעל את תהליך הכתיבה ולחסוך זמן, כסף ותסכול. מומלץ לתלמידי מחקר שמצויים בעיצומה של הכתיבה ולחוקרים באקדמיה ובמכוני מחקר שהכתיבה האקדמית היא חלק מהגדרת התפקיד שלהם. 

במצב של בלבול ותקיעות – מצב שכותבים חווים לא פעם – פגישות אישיות מאפשרות לארגן את המחשבה ולהגדיר מטרות ישימות. 

עריכה משפרת ללא ספק את הטקסט, אבל מדובר בהשקעה כספית ניכרת. לרשותכם מגוון של הסדרים לעריכה מלאה או חלקית, בהתאם לצורך ולתקציב.

סגירת תפריט